torsdag 5. juni 2008

Året som gikk..


Nå er skoleåret snart omme og sommerferien står for tur. Når jeg tenker tilbake på året som har gått, innser jeg at det har gått forferdelig fort, kanskje til og med for fort. Jeg husker det som om det var i går at jeg gikk inn og så glassgata for første gang. Det var elever overalt og jeg husker at jeg syns det var forferdelig spennende med alle disse nye og ukjente folkene. Mange av disse er ikke lenger ukjente og i løpet av dette året på Sandvika har jeg fått mange nye venner, og ikke minst mange fine minner.


Turen til Blefjell tror jeg hjalp mange ferske vennskap til å skyte fart. Det var på en måte lettere å bli kjent med hverandre der oppe. Jeg lærte ihvertfall at det var en flott gjeng jeg hadde havna i klasse med, og det å begynne på videregående var ikke lenger så skummelt.
Jeg forestilte meg også at med videregående, fulgte sure og strenge lærere, men det har jeg også lært meg at ikke er tilfelle. Dere er en hyggelig gjeng dere også ;)

Jeg stortrives her på Sandvika, og selvom jeg gleder meg mer enn nok til å få en 8 uker lang sommerferie, så tror jeg at jeg vil glede meg til å komme tilbake hit når den er omme.

1 kommentar:

Ingunn sa...

Det er kjempehyggelig at du har trivdes her hos oss. Neste år er det ikke fullt så mye som er nytt - og da får du nok enda flere positive opplevelser både i og utenom fag.